Semper Fi[SwiS] Guild Wars 2 PvP Gilde
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.


PvP Gilde
 
StartseiteSuchenNeueste BilderAnmeldenLogin
Mai 2024
MoDiMiDoFrSaSo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
KalenderKalender
Statistik
Wir haben 8 eingetragene Mitglieder
Der neueste Nutzer ist Slangegelip.

Unsere Mitglieder haben insgesamt 257 Beiträge geschrieben zu 28 Themen

 

 Spielereien.......

Nach unten 
2 verfasser
AutorNachricht
Smee
Allwissender Moderator
Smee


Anzahl der Beiträge : 108
Anmeldedatum : 20.08.10

Spielereien....... Empty
BeitragThema: Spielereien.......   Spielereien....... EmptyDi März 06, 2012 3:50 pm

Eine lustige Seite, falls ihr euch schonmal ein wenig mit GW2 beschäftigen wollt --> Sinnloses Theorycrafting FTW!

Hier sieht man aber schön wie das mit den Traits funktioniert.. habe das erst jetzt verstanden Smile



http://gw2.luna-atra.fr/skills_tool/?lang=en


----> Postet doch schomal ersti builds wer bock hät Very Happy (waffe und Traits istelle)

(PS: Cripple your fow with a single arrow TO THE KNEE!!! epic xD)
Nach oben Nach unten
https://semper-fi.aktiv-forum.com
Vogel
dä Otti Dicksack (3)



Anzahl der Beiträge : 49
Anmeldedatum : 20.08.10

Spielereien....... Empty
BeitragThema: Re: Spielereien.......   Spielereien....... EmptyDi März 06, 2012 8:01 pm

Ahh voll cool thx. So öppis hani gsuecht. Ide videos check ich emal immer nöd so was weli skill macht, und das mit the traits hani bis jetzt au nonig grafft.
Nach oben Nach unten
Smee
Allwissender Moderator
Smee


Anzahl der Beiträge : 108
Anmeldedatum : 20.08.10

Spielereien....... Empty
BeitragThema: Re: Spielereien.......   Spielereien....... EmptyDi März 06, 2012 9:26 pm

Traits sind nüm so aktuell uf dere Siite.

Bi dere Siite sind d Traits Aktuell, also für nöd usrüstig und so die Siite verwände:

http://www.gw2tools.com/calc/


PS: So wies für mich usgseht chunt de Wasser Ele am Mönch no am nöchste, für all Heiler under eus Wink (Ele cha nöd Waffeswitche)

Das Trait und Fertigkeitesystem findi ächt cool.

Im GW 1 häsch eh immer d Standard-Skills debi gha mit Schwert, Boge, Hammer. Die häsch ez eifach scho drin, wännd d Waffe ide Hand häsch --> macht sinn. 1 Skill zum Heile (hetsch eh mitgno, ez wirsch halt no zwunge aber wayne), 1 Elite zum s Blatt wände und 3 Utilities. Verskille chasch di eigentlich nur no mit de Traits wobi mer det eigentli au nöd viel cha falsch mache. Absolut unbruchbar wird niemer sie, eifach unoptimiert ^^

BTW: Hät sich wider bestätigt, dass mir Ranger und Warrior am beste gfalled, gfolgt vo Engineer und Thief

BTW2: Es fallt mir uf, dass d recharge dütlich höher isch. Guet häsch au 1 Skill meh, aber naja^^ s meiste isch doch ab 15 sekunde ca. und eher im Beriich vo 30 sek
Nach oben Nach unten
https://semper-fi.aktiv-forum.com
Vogel
dä Otti Dicksack (3)



Anzahl der Beiträge : 49
Anmeldedatum : 20.08.10

Spielereien....... Empty
BeitragThema: Re: Spielereien.......   Spielereien....... EmptyDi März 06, 2012 10:11 pm

Ja, nur was ich so geil a build wars 1 gfunde ha: du hesch chöne 8 komplett frei wählbari skills näh, und so unglaublich viel viel uswahl. jetzt häsch eigentli nur 3 usere enge uswahl wo würklich frei sind. aber das mit waffeswitche isch scho geil. nur giits eigentli nöd so viel unterschied, nur so vom läsä. fasch jedi klass hätt mit fascht jedere waffe näbscht em normal agriff no en teleport/leap/dash, en condition, en kd/knockback. aber wahrschinli mues mers eifach mal sälber zocke. hoffentli chumi id beta.

De wasserele als reine healer wär für mich nüt, es chunnt mer so vor als hetteds bi jedem skill no anegschriebe: "... übrigens heilts au no verbündeti". Isch sicher praktisch eine im team zha wo notfalls partyheal macht, aber ich favorisiere guardian. cha mer guet vorstelle so chli defensiv linebacke und gegner wäghaue und paar prots ufzieh und glichziitig guet schade mache. spricht mi echt a.

ja recharge rächt höch aber defür kei mana, chasch bzw. muesch fasch jede skill uf recharge usehaue (ussert die mit 60s oder so^^)
Nach oben Nach unten
Gesponserte Inhalte





Spielereien....... Empty
BeitragThema: Re: Spielereien.......   Spielereien....... Empty

Nach oben Nach unten
 
Spielereien.......
Nach oben 
Seite 1 von 1

Befugnisse in diesem ForumSie können in diesem Forum nicht antworten
Semper Fi[SwiS] Guild Wars 2 PvP Gilde :: Semper Fi :: sPvP (8vs8)-
Gehe zu: